نام نویسنده: سعید زمانی

امتیاز کاربر: 170

تاریخ عضویت: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷

تعداد مطالب:51 پست

بازدید معمولی ازمطالب : 1587 نفر

سطح کاربری: کــاربر ویــژه

رتبه4 از 5

سطح فعالیت : تـــازه کار

اصول و فنون تبلیغات- تحقیق اماده

  • 0 نظر
  • رتبه1 از 5
  • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • اصول و فنون تبلیغات- تحقیق اماده sfile رتبه بندی: 1 از 5

    پاورپونت رایگان اصول و فنون تبلیغات
    سر فصل ها:
    بازگشت ادیداس
    آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
    کلاسیکها
    مشخصات آگهی برجسته
    راهبرد
    اجرا
    تعریف تبلیغات تجاری
    کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود
    آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

    بازگشت ادیداس
    کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود
    اصول و فنون تبلیغات- تحقیق اماده
    یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد
    آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند.
    آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

    اصول و فنون تبلیغات- تحقیق اماده
    žکوکاکولا در سال های دهه 60 جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است
    کلاسیکها
    نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طولانی باشد
    مثال:
    شخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند



    تحقیق آماده | | بازدید | :sfile

    ارسال دیدگاه برای پست : اصول و فنون تبلیغات- تحقیق اماده

    به نظر تان در اس فایل چه مطالبی درج شود؟

    لطفا اتصال به اینترنت را چک نمائید